Kallelse till årsstämma
tisdagen den 22 februari 2011, kl 19:00

Lokal: Kvarnskolan, matsalen
(Det går just denna kväll att parkera vid skolan, dock inte vid bad- / sporthallen!)

Under årsmötet kommer en eventuell ändring av vaktsystemet att tas upp till diskussion. Kameraövervakningen har givit oss mer kunskap om riskerna.

Till följd av ökade kostnader mm kommer det att föreslås en ökning av årsavgifterna samt en engångsavgift för innevarande år.

Det kommer sannolikt att krävas att vi ansluter vårt avloppssystem till det kommunala systemet vilket kan innebära en stor kostnad. Detta kommer att tas upp vid årsmötet. Styrelsens förslag är att utöka markdepositionsavgiften för medlem med ordinarie bryggplats.

Vi upplever att många e-mail adesser inte längre är giltiga när vi försöker nå medlemmarna via e-mail.
Om du har bytt adress, så vänligen meddela detta till VBK!
Detsamma gäller också telefon-nummer, såväl vanlig telefon som mobil.
Det är viktigt att det är lätt att kunna få kontakt med medlemmarna.
Bostadsadressen behöver vi också för våra olika utskick, annars får du heller inte tidningen Båtliv hem.