Årsstämman är tisdagen den 23 februari 2010, kl. 19:00

Lokal: Kvarnskolan, matsalen

Det går just denna kväll att parkera vid skolan, dock inte vid bad- / sporthallen!

Utnyttja dina rättigheter som medlem i VBK genom att gå på årsstämman. Kom ihåg att det är årsstämman som är högsta beslutande organ i klubben. Var med och gör din röst hörd!

Förutom vanliga årsmötesförhandlingar brukar det också bjudas på något gott att äta.

Som vanligt kommer det med den kallelse som skickas ut att medfölja ett papper där du kan anteckna när du önskar att gå vakt. För att öka chanserna att få en vaktdag som passar dig, ange ett antal dagar. Det finns även en möjlighet att ange när det absolut inte passar att vakta. Papperet bör skickas tillbaka så snart som möjligt. Direkt efter årsmötet fastställs vaktlistan. Som tidigare gäller att den som är först ute har störst chans att få sina önskemål tillgodosedda.

Fördelning av vakter kommer att redovisas i samband med vårens utskick av inbetalningskort. Den som av någon anledning anser att han / hon inte kan fullgöra sin vaktplikt bör ta kontakt med styrelsen, företrädesvis sekreteraren.

På bifogade papper kan du vid behov även anteckna dig till de olika köerna.
Det finns fyra kölistor:
Ordinarie bryggplats, Brygglåneplats, Sommarlandplats, Vinterplats.

Det finns även en möjlighet att ange intresse för att delta aktivt i klubben, t.ex. i styrelsen.

Fyll gärna också i en e-postadress om du har någon. Rätta telefon-numren om de inte längre skulle stämma. Kolla att postadressen är korrekt.